לימודים אינפו לימודים אינפו
פורטל לימודים מס' 1 בישראל
www.limudim-info.co.il
מכללות | קורסים
התקשרו עכשיו למידע לימודים 03-921-3193
מידע לימודים טלפוני - מענה אנושי
לימודים  |  כתבות
חדשות לימודים
מכללות
מה ללמוד
הטבות לגולשי האתר
יעוץ והכוונה
מסלולי לימודים
ספרים
תחומים מובילים
תרגום ועריכה
אינפו ערוצי מדיה ותקשורת בעמ
אגודת הסטודנטים
הקו האדום ישרת אלפי סטודנטים שיסעו ברכבת הקלה ללימודים במכללות ובאוניברסיטאות
לימודי העצמה נשית - מדוע אין חוג המטפח העצמה לנשים
האקדמיה כסביבה בטוחה
כיצד בוחרים התמחות במשפטים?
באיזי שף תוכלו ללמוד בישול ממיטב השפים
הכירו את איזי גרייד – מרכז הסיוע לסטודנט
מה חשוב לבדוק לפני שלוקחים הלוואה לכל לקוחות הבנקים?
תרגול פסיכומטרי במערכת מתקדמת
בחר קטגורית לימודים בחר תחום לימודים בקטגוריה בחר איזור

מחקר חדש של אוניברסיטת בן גוריון קבע - המוסיקה עושה את המותג

המחקר עוסק בקשר הפסיכולוגי בין שימוש במוסיקה להצלחת השיווק של המוצר. המחקר מצא כי לעיתים שילוב מוסיקה לשם פרסום ומיתוג חברות ומוצרים שונים, עלול להוות כישלון במבחן התוצאה.

'המוסיקה עושה את המותג' קבע מחקר חדש שערך ד'ר וורן ברודסקי, מרכז המעבדה למדעי המוסיקה במחלקה ללימודי אומנות באוניברסיטת בן-גוריון בנגב.
המחקר עוסק בקשר הפסיכולוגי בין שימוש במוסיקה להצלחת השיווק של המוצר. במחקר נמצא כי לעיתים שילוב מוסיקה לשם פרסום ומיתוג חברות ומוצרים שונים, עלול להוות כישלון במבחן התוצאה, על אף האופנתיות הרבה המתלווה לשימוש במוסיקה פופולארית לקידום המוצר או החברה בשוק. ה'אופנה' הזו אמנם הובלה על ידי משרדי שיווק ופרסום, יצרנים וכן חוקרי צריכה המונית, אך לעיתים השימוש בה הוא מקח טעות.
המחקר, שהתפרסם בימים אלה בביטאון Psychology of Musicהיוצא באנגליה, הראה כי בחירת המוסיקה נעשית לרוב על פי אג'נדות [טעמים ובחירות] אישיות ושיקולים פוליטיים של מנהלי החברות או בהתאמה לתקציב מסע הפרסום [דוגמת תשלום תמלוגים למלחין ולאומני הביצוע]. לדברי ד'ר ברודסקי, 'שילוב המוסיקה בתהליך המיתוג ומסע הפרסום עשוי להיות סיכון שיווקי משמעותי: התרשמות הצרכנים מן המוצר משתנה ומושפעת ממאפיינים תת-הכרתיים מתוך המוסיקה, אשר אינה בהכרח מתואמת עם רצון המפרסמים של המוצר, ומסיחה את דעתם של הצרכנים על המוצר או דימויי החברה. לפיכך, האם בכלל אפשרי לבטא מותג באמצעות מוסיקה?'.
במהלך המחקר, אשר הוזמן על-ידי חברת הרכב האמריקני- GM 'ג'נרל מוטורס', כמשימה אתגרית, פיתח ד'ר ברודסקי אסטרטגיה חדשה ליישום השימוש במוסיקה בתהליך המיתוג והפרסום, באמצעות שילוב שפת העיצוב של המוצר כבסיס להלחנת המוסיקה המתאימה לפרסום. המוסיקה הולחנה על-ידי המלחין שמוליק נויפלד ועברה שיפוט לבדיקת תוקף ע'י המלחינים משה זורמן ויוסי ימפל.
ד'ר ברודסקי ביסס את מחקרו על שני קווי ייצור של חברת 'ג'נרל מוטורס'-קאדילק ושברולט. המחקר גייס ארבע קבוצות מיקוד בין-לאומיות: בישראל השתתפו קונים פוטנציאליים מבאר-שבע, סוכני מכירות וצרכנים בפועל באולם המכירות של UMI בתל-אביב, וכן לקוחות שעברו סינון באמצעות טלמרקטינג בעיר דטריוט בארה'ב.
במחקרו מצא עוד ד'ר ברודסקי כי לקוחות וצרכנים ללא רקע מוסיקאלי פורמאלי יכולים לזהות את מאפייני המוצר או החברה, אשר הוטמעו בתוך המוסיקה לפרסום המוצר על-ידי המלחין. בנוסף, הצרכנים הצליחו באופן עקבי למיין ולשייך את קטעי המוסיקה למוצרים המתאימים להם. כמו כן, המחקר העלה כי ישנם ביטויים מוסיקאליים שהם תלויי תרבות ומקום וכן כאלו שהינם ביטויים מוסיקאליים אוניברסאליים.
לימודי מוסיקה
אוניברסיטת בן גוריון
ייעוץ לימודים

שם מלא:
עיר:
אימייל:
טלפון:
-
לימודים אינפו בגוגל
רכבת ישראל - לוח זמנים
מחשבון קלוריות מקיף
ויזה לאירופה
מהו מיתוג עסקי נכון, מיתוג מוצר או מיתוג חברה?
ביטוח לאומי אזור אישי
סרטי גמר
רכבת קלה
אימון אישי
הכשרת מאלפי חיות
רפואה וטרינרית משלימה
לימודים אינפו
פסיכומטרי
קוסמטיקה רפואית
לימודי מחשבים
לימודי איפור
לימודי קוסמטיקה וטיפוח
תואר בהנדסה בתל אביב
לימודי קוסמטיקה, קורס איפור
מכינה קדם אקדמית בווינגייט
לימודי הנדסה תואר B.Sc. בצפון
הכשרת מטפלים
לימודי רפואה משלימה
לימודי עיצוב אופנה
מכינה ללימודי רפואה בחו''ל
פסיכומטרי
לימודי הוראה חינוך
הכשרת מאלפי כלבים
המועצה להשכלה גבוהה
אינדקס עסקים
לימודים
אינדקס לימודים
בניית אתרים

מידע לימודים
תחומי לימודים
מסלולי לימודים
קורסים נוספים
ייעוץ לימודים
פרסום באתר
כל הזכויות שמורות © 2003 לימודים אינפו / אינפו ערוצי מדיה ותקשורת בע"מ        תנאי שימוש      כתוב לנו      RSS