לימודים אינפו לימודים אינפו
פורטל לימודים מס' 1 בישראל
www.limudim-info.co.il
מכללות | קורסים
התקשרו עכשיו למידע לימודים 03-921-3193
מידע לימודים טלפוני - מענה אנושי
לימודים  |  כתבות
עמוד ראשי

קורס SEO

תיאור הקורס:
קידום אתרים במנועי חיפוש [SEO - Search Engine Optimization] הוא אוסף שיטות לשיפור מיקומו של אתר אינטרנט בתוצאות החיפוש של מנועי החיפוש.
מהפכת האינטרנט גרמה זעזוע לעולם השיווק, העיתונות והפרסום.  כמעט כל מדיה דיגיטאלית בעולם שלא השכילה לעבור או לעבוד במקביל גם לאינטרנט, איבדה חלק גדול מתפוצתה.
העולם הדיגיטאלי של היום מבוסס על כלי אינטרנט כגון גוגל, פייסבוק, פוסטים, טוויטר ועוד.
במהלך הקורס תקבלו הבנה מעמיקה על הנעשה בעולם השיווק ופרסום באינטרנט.
החל מסקירת תיאוריות מתקדמות בתחום השיווק והפרסום באינטרנט, לכללים, טכניקות וטיפים לשיווק ומיתוג אפקטיבי ברשת וכלה בניסיון מעשי בשיווק ופרסום ברשתות חברתיות כדוגמת Facebook ופרסום ממומן בגוגל.

הנרשמים לקורס יקבלו חומרי לימוד המכילים מידע רב ערך , אשר מלווה את התכנים הנלמדים בקורס וכלים להמשך לימוד והתפתחות בתחום זה.
המסיימים יוכלו להשתלב בדור העתיד של שוק העבודה בתפקידי מפתח כגון: מנהלי קמפיינים ברשתות חברתיות, מנהלי קמפיינים בגוגל, אחראי/מנהלי תחום אינטרנט בארגונים השונים ועוד.
קהל היעד:
- חסרי רקע בתחום האינטרנט המעוניינים להתפתח בתחום.
- כל המעוניין בהסבה מקצועית על מנת להשתלב בתחום זה בשוק העבודה.
- מנהלי מכירות, מנהלים ובעלי עסקים המעוניינים לגייס לקוחות חדשים ולהגדיל את מחזור המכירות.
- אנשי ומנהלי שיווק, מנהלי מרקום המעוניינים להתפתח ולפתח את ארגונם בתחום.

תעודה / הסמכה
למסיימים בהצלחה תוענק תעודת IMQ - מוסמך בשיווק ופרסום באינטרנט.

משך הקורס:
כ- 136 שעות לימוד הכוללים תרגול ובחינה מסכמת.

בין נושאי הקורס:
חלק ראשון: יסודות הפרסום והשיווק בעולם האינטרנט
פרק 1 : השיווק במדיה המסורתית למול השיווק באינטרנט
פרק 2: כלים לאיתור קהל יעד וניתוח שיווקי אינטרנטי
פרק 3: אתר אינטרנטי ככלי שיווקי לעסק
פרק 4: בלוגים ושיווקם במנועי חיפוש
פרק 5: eCommerce
פרק 6: תוכנית שותפים ודיוור אלקטרוני
פרק 7: תהליך רכישת מדיה באינטרנט
פרק 8: פרסום בגוגל Google Adwords
פרק 9 : קידום במנועי החיפוש [SEO]
פרק 10: כלי ניתוח סטטיסטיקות באתר –Google Analytics
פרק 11: Google Webmaster Tools
פרק 12 : מבוא לשיווק במדיה חברתית

חלק שני: יסודות פרסום ושיווק אפקטיבי בעולם המדיה החברתית
פרק 13: פייסבוק – פלטרפומה ושיווק
פרק 14: פרסום ממומן בפייסבוק
פרק 15: שיווק ופרסום ביוטיוב 
פרק 16: שיווק אפקטיבי בטוויטר 
פרק 17: פלטפורמת LinkedIN – שיווק ופרסום
פרק 18: גוגל פלוס
פרק 19: מתודולוגית עבודה בעולם המדיה החברתית.
פרק 20: מובילי דעה ומידענות 
פרק 21: ניטור וניתוח שיחות ברשת והפקת תובנות
פרק 22: אינטגרציה, יצירת חדשנות וקריאטיב
פרק 23: קופירייטינג
פרק 24: Challenger Brands - יצירתיות אסטרטגית ותקשורתית
פרק 25: שיווק באמצעות סמארטפון
לפרטים נוספים מלא/י את פרטיך ושלח/י עכשיו

מלא/י את פרטיך
ונחזור אליך בהקדם

מידע לימודים
תחומי לימודים
מסלולי לימודים
קורסים נוספים
ייעוץ לימודים
פרסום באתר
כל הזכויות שמורות © 2003 לימודים אינפו / אינפו ערוצי מדיה ותקשורת בע"מ        תנאי שימוש      כתוב לנו      RSS