לימודים אינפו לימודים אינפו
פורטל לימודים מס' 1 בישראל
www.limudim-info.co.il
מכללות | קורסים
התקשרו עכשיו למידע לימודים 03-921-3193
מידע לימודים טלפוני - מענה אנושי
לימודים  |  כתבות

קורסי ניהול ושיווק


ניהול והפקת אירועים
תחום הניהול והפקת האירועים עבר תהפוכות רבות בשנים האחרונות. הביקוש הגובר לעובדים בתחום גרם לדרישות גבוהות מהם והקפדה על כך שהם יהיו מקצועיים, חדשנים ויצירתיים. קורס ניהול והפקת אירועים הינו קורס מקורי ומרתק, אשר יחשוף בפניך עולם חדש ומעניין. בוגרי הקורס, יוכלו להשתלב בשוק העבודה כמפיקי אירועים וכנסים בחברות הפקה שונות.
מטרות הקורס - מטרות הקורס הינן להקנות למשתתפים כלים לניהול והפקת אירועים תוך מתן דגש על תכנון, ארגון ותפעול האירוע על כל מרכיביו השונים.
נושאי לימוד עיקריים - מבוא לניהול והפקת אירועים, תכנון הפקה, ניהול אירוע, תקצוב, ניהול מו'מ, משפט וחוק, אבטחת אירוע, עבודה מול נציגי הרשויות, מבוא לפרסום, יחסי ציבור, לוגיסטיקה בניהול והפקת אירועים, טיפול בהספקת, הובלת, אחסון והגשת מזון ומשקאות, ניהול והפקת אירוע פרטי ועוד מגוון רחב של נושאים.




מנהלי גבייה והוצאה לפועל
מכללת ישראל קולג' פיתחה תוכנית לימודים חדישה ומעניינת בתחום ההוצאה לפועל וניהול הגביה, בעזרתה תוכלו לייעל את עבודת מנהל הגבייה ופקיד ההוצאה לפועל במשרדכם, זאת על ידי פישוט הליכים וחיסכון בזמן עבודה יקר.
מטרות הקורס הן:
• הקניית כלים מקצועיים לעבודה בתחום מרתק ומבוקש.
• הקניית ידע נרחב בדיני שטרות ומהות החיובים הניתנים לגביה על פי דין בלשכת ההוצל'פ.
• הכרות עם המערכת הממוחשבת הנדרשת לעבודה במשרד בתחום ההוצל'פ.
• ייעול עבודת מחלקת ההוצל'פ במשרדי עורכי הדין העוסקים בכך, הכרת הליכים, קיצור נקודות מגע שבין עו'ד למחלקה וחיסכון בזמן לאחר בדיקת סיכויים וסיכונים.
• חיסכון בהכשרת עובד/ת או צוות עובדים מקצועי.
תוכנית הלימודים - שטרות ומהות החיובים הניתנים לגביה על פי דין, דיני הוצאה לפועל הלכה למעשה, תובענות כספיות בסדר דין מקוצר, הכרת הממסד הבנקאי בבחינת יחסי בנק-לקוח, שיעורים מעשיים על תוכנת המחשב עו'דכנית זהב והכרת הטכנולוגיות, סיורים מקצועיים.


מרקום - תקשורת שיווקית
MarCom-Marketing Communications

בשנים האחרונות התקשורת השיווקית הפכה לצורך הכרחי של כל חברה במשק, החל מחברות היי-טק, דרך המפעלים השונים המייצאים לחו'ל עד למוסדות, ארגונים ורשויות מקומיות. התחרות הגבירה את השימוש בשיטות התקשורת השיווקית והפכה אותה לאחד הגורמים המרכזיים להצלחה של חברות.
המרקום, נוצר באופן טבעי בחברות ובארגונים מתקדמים ומטרתו לתרגם את האסטרטגיה השיווקית של החברה לאסטרטגיה תקשורתית. המרקום מעביר את המסרים השיווקיים של החברה לכל קהלי היעד שלה: הלקוחות הפעילים, הלקוחות הפוטנציאלים, הקהילה הפיננסית, העיתונות והתקשורת - וכמובן לעובדי החברה.
תחום המרקום, משתמש בצורה מושכלת בכל הכלים הרבים והמגוונים העומדים לרשותו הכוללים: מודעות לעיתונות, פרסומים כתובים של החברה, ארגון כנסים ואירועים כולל תערוכות בארץ ובעולם, פרזנטציות, סרטי וידאו וקטעי מולטי מדיה, עיצוב וניהול אתר האינטרנט של החברה, הענקת חסויות לפורומים חשובים ועוד.
תוכנית הלימודים: תמהיל השיווק ותמהיל התקשורת השיווקית, פרסום, יחסי ציבור ודוברות, קידום מכירות, מיתוג ומיצוב, אמצעי התקשורת בארץ ובעולם [עיתונות, רדיו וטלוויזיה], האינטרנט ככלי שיווקי, הכנת תוכניות שיווק, מודלים של תקשורת שיווקית, הכלים הניהוליים, הכלים השיווקיים והכלים היצירתיים, מודלים לקבלת החלטות ופתרון בעיות, תמחור והמחרה, ניהול ובקרת תקציבים, טכנולוגיות וחומרים המשמשים את המרקום, דפוס והפקות דפוס, ניהול מו'מ ותורת השכנוע, סוגיות משפטיות [אחריות מוצרים, זכויות יוצרים קניין רוחני, פטנטים וכו'], נוהלי עבודה מול ספקים ונותני שירותים בארץ ובחו'ל, יזמות ופיתוח הזדמנויות שיווקיות, ייזום וניהול תערוכות, כנסים וימי-עיון בארץ ובחו'ל ועוד. תוכנית הלימודים תכלול סיורים מקצועיים ועבודה נרחבת בפרויקט גמר.
שיטות הלימוד: הקורס משלב הרצאות פרונטאליות של חומר עיוני יחד עם תרגול מעשי של אירועים [case studies] וסימולציות.
למידע נוסף נא מלא/י את פרטיך ושלח/י עכשיו..


התקשרו אלי עכשיו
מלא/י את פרטיך
ונחזור אליך בהקדם

מידע לימודים
תחומי לימודים
מסלולי לימודים
קורסים נוספים
ייעוץ לימודים
פרסום באתר
כל הזכויות שמורות © 2003 לימודים אינפו / אינפו ערוצי מדיה ותקשורת בע"מ        תנאי שימוש      כתוב לנו      RSS