לימודים אינפו לימודים אינפו
פורטל לימודים מס' 1 בישראל
www.limudim-info.co.il
מכללות | קורסים
התקשרו עכשיו למידע לימודים 03-921-3193
מידע לימודים טלפוני - מענה אנושי
לימודים  |  כתבות
חדשות לימודים
מכללות
מה ללמוד
הטבות לגולשי האתר
יעוץ והכוונה
מסלולי לימודים
ספרים
תחומים מובילים
תרגום ועריכה
אינפו ערוצי מדיה ותקשורת בעמ
אגודת הסטודנטים
הקו האדום ישרת אלפי סטודנטים שיסעו ברכבת הקלה ללימודים במכללות ובאוניברסיטאות
לימודי העצמה נשית - מדוע אין חוג המטפח העצמה לנשים
האקדמיה כסביבה בטוחה
כיצד בוחרים התמחות במשפטים?
באיזי שף תוכלו ללמוד בישול ממיטב השפים
הכירו את איזי גרייד – מרכז הסיוע לסטודנט
מה חשוב לבדוק לפני שלוקחים הלוואה לכל לקוחות הבנקים?
תרגול פסיכומטרי במערכת מתקדמת
בחר קטגורית לימודים בחר תחום לימודים בקטגוריה בחר איזור

מחקר חדש של אוניברסיטת בן גוריון בדק האם על פרסום סביבתי להיות אסרטיבי?

מחקר משותף של ד'ר אמיר גרינשטיין מהפקולטה לניהול באוניברסיטת בן-גוריון, ד'ר אן קרונרוד מ-MIT, וד'ר לוק וות'יו מאוניברסיטת ג'ורג'טאון, מצא שכאשר נושא סביבתי באמת חשוב לאנשים, הם מעדיפים לשמוע מסרים אסרטיביים.

מחקר משותף של ד'ר אמיר גרינשטיין מהפקולטה ללימודי ניהול על-שם גילפורד גלייזר באוניברסיטת בן-גוריון, ד'ר אן קרונרוד מ-MIT, וד'ר לוק וות'יו מאוניברסיטת ג'ורג'טאון שבוושינגטון, מצא שכאשר נושא סביבתי באמת חשוב לאנשים, הם מעדיפים לשמוע מסרים אסרטיביים, כמו 'חייבים למחזר!'.
הסיבה לכך היא, ששפה אסרטיבית מדגישה את החשיבות והדחיפות של העניין הסביבתי. דווקא ניסוח בשפה עדינה יותר, כגון 'כדאי למחזר', עלול להיתפס כיחס לא רציני לנושא.
החוקרים ערכו ניסוי חדשני, בו הם מיקמו קישורים [לינקים] ממומנים במנוע החיפוש של גוגל, שקראו לחתום על עצומה למען ניקיון הים התיכון. הקישורים נוסחו בצורה אסרטיבית או עדינה. בתור מילות חיפוש שהעלו את הלינקים, החוקרים הגדירו מילים שמעידות על חשיבות נושא הים התיכון למחפש, כמו למשל 'זיהום הים התיכון' או 'מצב הים', לעומת מילים כלליות כמו 'הוראות סריגה' או 'חדשות', שלא מעידות על חשיבות הנושא למחפש.
בניתוח מספר האנשים שהקליקו על הקישור מצאו החוקרים שאנשים שהנושא היה חשוב להם הקליקו יותר על הלינקים האסרטיביים, בניגוד לאנשים שחיפשו נושאים כלליים. ניסויים נוספים של החוקרים מראים שחשיבות העניין הסביבתי ניתנת לזיהוי בקהלי יעד שונים והתאמת מידת האסרטיביות של המסר לקהל היעד יכולה לתרום להצלחת הקמפיין הסביבתי.
מאמר בנושא זה אמור להתפרסם בגיליון הבא של כתב העת [JM] Journal of Marketing - שיופיע בינואר או פברואר 2012.
לימודי מדעי הסביבה
אוניברסיטת בן גוריון
ייעוץ לימודים

שם מלא:
עיר:
אימייל:
טלפון:
-
לימודים אינפו בגוגל
רכבת ישראל - לוח זמנים
מחשבון קלוריות מקיף
ויזה לאירופה
מהו מיתוג עסקי נכון, מיתוג מוצר או מיתוג חברה?
ביטוח לאומי אזור אישי
סרטי גמר
רכבת קלה
אימון אישי
הכשרת מאלפי חיות
רפואה וטרינרית משלימה
לימודים אינפו
פסיכומטרי
קוסמטיקה רפואית
לימודי מחשבים
לימודי איפור
לימודי קוסמטיקה וטיפוח
תואר בהנדסה בתל אביב
לימודי קוסמטיקה, קורס איפור
מכינה קדם אקדמית בווינגייט
לימודי הנדסה תואר B.Sc. בצפון
הכשרת מטפלים
לימודי רפואה משלימה
לימודי עיצוב אופנה
מכינה ללימודי רפואה בחו''ל
פסיכומטרי
לימודי הוראה חינוך
הכשרת מאלפי כלבים
המועצה להשכלה גבוהה
אינדקס עסקים
לימודים
אינדקס לימודים
בניית אתרים

מידע לימודים
תחומי לימודים
מסלולי לימודים
קורסים נוספים
ייעוץ לימודים
פרסום באתר
כל הזכויות שמורות © 2003 לימודים אינפו / אינפו ערוצי מדיה ותקשורת בע"מ        תנאי שימוש      כתוב לנו      RSS